Spring loves leather

Thursday, April 10, 2014



In my last post, together with trench coat, I wore black classic leather trousers bought in H&M few months ago. As a matter of fact, during last few months, leather was frequent piece of clothing in my shopping bag. Somehow, they always catch my eye and I finish waiting in checkout line. My mother used to say "But you already have one of those". Similar, yes, but there is a big difference between black and dark green leather trousers, isn't it? :)
In one of those already mentioned shopping bags, there were also Zara's short leather pants. Although I was a little bit skeptic, because I was used to wear jeans, they became ideal for my different daily outfits. You can combine them with almost anything, so you'll probably see them in future posts also. :)

P.S. If you like my vintage shirt from this post, please visit Šareni izlog Facebook page. Small and creative workshop full of interesting vintage stuff hides behind that name. 



U prošlom postu moj izbor uz baloner bile su klasične crne kožne hlače kupljene u H&M-u prije nekoliko mjeseci. Moram priznati da se koža posljednjih mjeseci često nalazila u mojoj shopping vrećici. Nekako me uvijek privuku ti kožni detalji na policama trgovina i jako često na kraju s njima u ruci čekam red na blagajni. "Pa već imaš takve" rekla bi moja mama gledajući moje nove kožne hlače. Slične da, ali između crnih i tamnozelenih kožnih hlača velika je razlika, zar ne? :)
U jednoj od tih spomenutih vrećica prošle godine su se našle i Zarine kratke crne kožne hlače iz ovog posta. Iako sam, naviknuta na traperice, bila malo skeptična prilikom kupnje istih, postale su mi idealne za različite dnevne outfite. Kombinacije uz njih su bezbrojne, tako da ćete ih vrlo lako vidjeti na meni i na nekim od sljedećih postova. :)

P.S. Ako vam se sviđa vintage košulja iz posta, posjetite stranicu Šareni izlog na Facebooku. Iza tog imena krije se mala kreativna radionica puna zanimljivih vintage stvarčica.

























You Might Also Like

16 comments

  1. Divno! :D Pratim te!
    xx
    fashionworldbymoi.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Oooh, zaljubljena sam u ove fotografije! Koje filtere koristis, divnoćo jedna?

    :**

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej! :) Ne koristim filtere, ručno obrađujem fotografije. Drago mi je da ti se sviđaju! :)

      :*

      Delete
  3. Predivno. Svjetsko.
    Samo naprijed.

    ReplyDelete
  4. To je lijepo čuti. :)) Hvala na komplimentima!

    ReplyDelete
  5. Sjajno, kosulja je interesantna! x

    ReplyDelete
  6. I kako je moguce da ja prije nisam naisla na ovaj fantasticni blog???Savrsene fotografije....

    ReplyDelete
  7. Hvala ti! :D I ja sam tek nedavno naletjela na tvoj. :)

    ReplyDelete

Instagram

Like us on Facebook