Sweet, Sweeter, Muffins

Sunday, April 27, 2014


Yesterday, while reading new Cosmo, I stopped at 148th page, not because of Style Express section, or new beauty tips and tricks, but for few published (supposedly interesting) recipes. Ok, I may not have stopped at that page if there wasn't something about 'mini burgers'. This is what attracted my attention at first place, I admit! Regardless, 'recipe' is my most Googled word lately. During my recipes research, I stumbled upon few great food blogs. Together with simple and creative cooking ideas, they also offer posts about beautiful photography and landscapes. If you like anything I mentioned take a look at these blogs: For the love of SouthHalf Baked HarvestBig Girls Small KitchenPrincess in the Kitchen or The Forest Feast. Inspirational, creative, amazing. I recommend visiting them with full stomach! :)
Before you click on any of these links, stay here for few more minutes, especially if muffins are your favorite dessert. Few days ago I made white cheese muffins filled with marmalade and black apple muffins filled with coconut. They tasted sooo good! I'm pretty sure that my favorite blueberry muffins got serious competition. :) 


Jučer sam listajući novi broj Cosma zastala na 148. stranici, ne zbog rubrike Stil ekspres ili novih beauty trikova kojima jedan takav časopis obiluje, nego ni više ni manje zbog par objavljenih (navodno zanimljivih) recepata. Ok, možda ne bih odmah zastala da u jednom od recepata nije pisalo 'mini burgeri', to me je na prvu privuklo, priznajem! Ali, bez obzira na to, recepti su mi zasigurno u posljednje vrijeme jedna od najčešće guglanih riječi. Tražeći svakojake recepte pronašla sam nekoliko odličnih blogova o hrani. Ne samo da se tu mogu pronaći izvrsne, a jednostavne i maštovite ideje za kuhanje, već i uživati u prekrasnim fotografijama hrane i krajolika. Ako ste ljubitelj bilo čega od spomenutog, bacite oko na blogove For the love of SouthHalf Baked HarvestBig Girls Small KitchenPrincess in the Kitchen ili The Forest Feast. Inspirativni, kreativni, bajkoviti. Preporučujem ih posjećivati punog želuca! :)
A prije nego kliknete na linkove, zadržite se još malo na postu, posebno ako su muffini jedna od vaših omiljenih slastica. Prije nekoliko dana sam pravila bijele sa sirom punjene marmeladom i crne sa jabukama punjene kokosom. Toliko su mi se svidjeli da je moj dosad najdraži, onaj s borovnicama, dobio opaku konkurenciju! :)




























Thank you for reading! :)

You can also check my Instagram profile! Kisses

You Might Also Like

2 comments

  1. I ovaj sam trebala posjetiti punog želudca! Odlično izgledaju, kao i slike ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ukusni su jako, ja ih obožavam! :) Hvala :*

      Delete

Instagram

Like us on Facebook