Striped midi skirt

Thursday, May 08, 2014


Well, after a few days break, I'm finally back! It's about time, I'd say! I had a little trip to Germany last week so I totally neglected my new outfit post. If you're following me on Instagram, you could see where I've been and which places I've visited. 
I wanted to upload new post before my departure, but as always, packing preoccupies me more than it should so I’m not able to do anything else. Or, I was just too excited about the trip and I couldn’t stop thinking about it. :) But, the fact is I wasn’t only excited about Germany, no, no. Last Tuesday I was really happy to see an article with my photos on Modablic. You can see it here. Weee!

Now, lets get back to my post. Midi cut, stripes, leather, lace socks… Just enough for a new outfit! Do you like midi skirts? At the moment, they are my ultimate spring ‘must have’! :)


Napokon se i ja vraćam u svakodnevicu i nastavljam sa novim outfit postovima. Prošlotjedni produženi vikend je blog stavio 'na čekanje', a mene odvukao malo preko granice. Vi koji me pratite na Instagramu mogli ste vidjeti gdje sam se 'skitala'. Bit će fotki još, sortiranje u tijeku! Htjela sam prije polaska uploadat novi post, ali me pakiranje i pripreme za put uvijek zaokupe pa ne stignem ništa drugo. Ili samo budem preuzbuđena zbog putovanja, pa mi je samo to na pameti. :) Ali nisam samo zbog putovanja bila hepi, ne, ne. Prošli utorak me razveselio i članak na Modablic s mojim fotkama (jeejjj! link na članak ovdje). 

E, sad da se vratim na ovaj post. Midi kroj, prugice, koža, čipkaste čarape... Sasvim dovoljno za novi outfit! Volite li vi suknje midi kroja? Meni su ovog proljeća must have! :)
























Skirt Zara, jacket Zara, shoes H&M, bag H&M, ring Accessorize


Thank you for reading! :)

You can also check my Instagram profile! Kisses

You Might Also Like

7 comments

  1. Obozavam midi suknje, obozavam prugice i ovakav oblik suknje. A sve to u jednoj suknji je savrsenstvno! Predivna suknja, i svidja mi se kako si je kombinovala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! :) Pošto sam i ja ljubitelj midi krojeva i prugica, u ovu suknju sam se zaljubila na prvu! :)

      Delete
  2. Super je fora sa carapicama!Divan outfit,a midi suknje <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Sonja! U posljednje vrijeme, čarapice se često mogu vidjeti na meni. :)

      Delete
  3. Predivno :D carapice kao detalj su me osvojile :D

    ReplyDelete

Instagram

Like us on Facebook