Sporty Chic

Thursday, June 05, 2014


Hello, guys! It's June already, ha? Time flies indeed! Soon, I will be hanging a lot with sun protect cream and high SPF. Every year, as summer approaches, I find myself thinking about my pale skin. It would be so great if I had my father's skin tone. But no, I'm far from that. My pale complexion taught me of how much shade and a good cream are precious for me.


I have to admit, I'm not a big fan of summer. Fan yes, but not a big fan! OK, I don't like winter either, it affects my mood. :) I really like many things that come with summer, but high temperatures make me feel dizzy and listless. :) I would say I'm more like a 20 degrees kind of guy. Definitely! I enjoy transition periods, when it's not too hot, not too cold. I'm not even going to talk how much I adore layered clothing from these periods.
Sooo, talking about layered clothing, I wore a pastel blazer yesterday, because pastel goes with sunny days, doesn't it? :)


Bok, ljudi! Zakoračišmo već u lipanj, ha? Krema za sunčanje s visokom faktorom ubrzo će postati moja svakodnevica. Kao i svake godine pred ljeto, razmišljam kako bi bilo dobro da sam malo tamnije puti, da sam na tamnoputog tatu, mrvicu bar.. Ali ne, moja blijeda put me naučila da je hlad za moju kožu dragocjen. Hlad i kao što rekoh, dobra krema!
Moram priznati, nisam baš ljetni tip. Ok, nisam ni zimski, temperature ispod ništice ne laskaju mom raspoloženju. :) Ali, iako volim sve što ljeto donosi, temperature +30 su ono što ne volim. Izgleda da sam onda proljetni ili jesenski tip. Da. Prijelazna razdoblja su mi super. Njih volim! A nekako i volim oduvijek to slojevito odijevanje upravo u tom razdoblju. Pustim mašti na volju i voila!
Neki dan sam u razgovoru s frendicom isto došla na ovu temu, i reče mi ona: "Da, kad nabaciš jaknicu sve izgleda zanimljivije"! Eto, još jedan moj istomišljenik. :) 
Odlučih ja tako za jučerašnju kavicu nabaciti svoj pastelni blejzer, jer pastelno svakako ide uz tople sunčane dane, zar ne? :)













Blazer Zara, jeans Zara, T-shirt Zara, bag Orsay, shoes H&M

Thank you for reading!

You can also check my Instagram profile! Kisses

You Might Also Like

8 comments

Instagram

Like us on Facebook