Here we go again

Wednesday, September 17, 2014



Bok, ljudi! S obzirom da se duže vrijeme nismo čitali, ne znam otkud početi!:) Mnogo toga sam imala na umu za pisati (s obzirom na podužu pauzu, nakupilo se materijala:)), ali se toliko veselim objavljivanju novih postova da sada želim što prije kliknuti desno na ikonicu Publish i podijeliti s vama nove fotografije. Pošto je ljeto već skoro iza nas, ovaj šareni outfit, moglo bi se reći, zaokružuje moju ljetnu, modnu priču. A ništa ne može zaokružiti jedan razigrani outfit bolje nego upečatljiva torba žarke boje. Jedna upravo takva krije se iza imena COCO i bila je moja omiljena modna poslastica proteklih tjedana. Baš je kjut, zar ne? :)


Prije par tjedana na svom Instagram profilu objavila sam fotku tek kupljenog turističkog vodiča za New York. I tad su počele pripreme za moje putovanje iz snova. Jeeeejjjjj! :)) Sad, kad me samo dva dana dijele od desetodnevne pustolovine, sigurna sam da je razina hormona sreće u mom tijelu na najvećoj razini. A kako i ne bi bila! Trebala bih ispisati bar milijun smajlija da vam bar donekle dočaram svoju euforiju! Ni jedan kilometarski "weee" ne bi bio dovoljan! Vjerujte! :) 
Dakle, u petak jutro letimo! Dva kofera, jedan ruksak i nas dvoje, moj suprug i ja. Zadar - Dublin, Dublin - New York. I tako u povratku. Lagana panikica me isto hvata. :)
Ovih dana naše svakodnevno štivo bili su razni forumi prepuni tonama korisnih informacija i preporuka forumaša koje je NY već oborio s nogu. Ponekim ulicama sam već virtualno "prošetala" i samo mogu reći "Wow". Gotovo sam sigurna da ću i ja nakon povratka biti jedna od ludih zaljubljenika u Veliku jabuku!

Iako bih htjela s vama čim prije podijeliti dojmove i fotografije, nekako sumnjam da ću u NY imati vremena za ispisivanje redaka za novi post. Kad se nakon cjelodnevnog istraživanja vratim u svoju malu sobicu na Manhattanu, mislim da će mi jedino na pameti biti san, odmor i planiranje novog dana. Ono za što ću sigurno imati vremena je Instagram. Moj profil će vjerojatno preplaviti živopisne fotografije s ulica New Yorka. Bacite oko ponekad. :))





















Haljina Zara, košulja Šareni izlog, sandale Zara, torba COCO, marama Zara, vintage narukvice 



You Might Also Like

2 comments

  1. Jako slatko :)! Super su slicice I outfit :).
    Check my blog http://keepitchicbysasha.blogspot.com/

    ReplyDelete

Instagram

Like us on Facebook