Oversized coat

Sunday, March 23, 2014






Last summer designers already predicted new trends for upcoming fall/winter. After huge popularity they gained during 50s, last season was their big comeback. I'm talking about oversized coats, of course. Thanks to them, Marks & Spencer gained significant income growth. Their light rose oversized coat, called Duster, was sold before it even came to stores. The famous coat's price was 72 pounds.
No matter if it's pastel color, or classic black, it will give that touch of elegance and classiness. Just remember: The bigger the better. I couldn't resist it myself. Together with 'cut out' boots, which kind of leveled up the whole outfit, it gained privilege to be in my new post. Hope you like it! :)




Da će postati ultimativni trend prošle sezone jesen/zima, dizajneri su nagovjestili već proteklog ljeta. Nakon ogromne popularnosti koju su uživali pedesetih godina dvadesetoga stoljeća, u sezoni koja je iza nas doživjeli su svoj veliki povratak. Riječ je, naravno, o "oversized' kaputima. Upravo njima, lanac trgovina visoke mode Marks & Spencer može zahvaliti povećanje prodaje u protekloj godini. Naime, njihov svijetloružičasti ogromni kaput, nazvan Duster, rasprodan je i prije nego što je dospio na police dućana. Cijena famoznog kaputa bila je 72 funte.
Bilo da su u pastelnoj boji ili pak u klasičnoj crnoj, svakoj odjevnoj kombinaciji dat će dozu otmjenosti, elegancije i razigranosti. Jednom takvom nisam ni ja mogla odoljeti. Uz 'cut out' čizme, koje su podigle cijelokupni outfit, pronašao je mjesto u mom novom postu. 






















You Might Also Like

10 comments

  1. Sjajno! Volim oversized kapute. Cizme su mi super u kombinaciji sa carapicama, ja ih volim nositi sa srebrnim soknama :) x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Otkad sam kupila ove čizmice, ne skidam ih s nogu! :)) Hvala :)

      Delete
  2. Kaputic je divan. Divna boja, divan kroj...jaoooo zaljubljena sam u isti !
    Soknice su mi simpa :) Ponesi ih nekada uz salonke i pencil suknju sa sve obicnom pamucnom majicom, mislim da neces pogrijesiti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Daniela! :) S obzirom da obožavam pencil suknje, jednu ću kombinirati baš kako si mi predložila. :))

      Delete
  3. Odličan outfit,super izbor detalja!Momenat sa carapicama,hrabro i efektno <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Sonja, drago mi je da ti se sviđa! :)

      Delete

Instagram

Like us on Facebook